شعر ناگفته
اینجا جای حرفای یه دیوانه است! یه دیوانه که در تنهایی خودش گرفتار شده و دچار تب و هذیانه! این وبلاگ فقط یه محله برای نوشتن چیزایی که جای دیگه ای برای نگه داشتنشون نداشتم! من اینجا حرفامو میخوام بذارم، حرفای دلمو، حرفایی که گوشی برای شنیدنشون وجود نداره! حرفای یه دل دیوونه و شیدا! اگه تو هم دیوونه ای بیا تو! وگرنه اینجا وقتتو تلف نکن! عاقل من!

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 313
بازدید هفته : 872
بازدید ماه : 845
بازدید کل : 25586
تعداد مطالب : 120
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



دریافت همین آهنگ
شعر ناگفته

نه!

کاری به کار عشق ندارم!

من هیچ چیز و هیچ کس را

                                  دیگر

                                  در این زمانه دوست ندارم!

انگار

این روزگار چشم ندارد من و تو را

                                  یک روز

                                  خوشحال و بی ملال ببیند!

زیرا

هر چیز و هر کسی را

                                 که دوست تر بداری

حتی اگر یک نخ سیگار

                                یا زهر مار باشد

                    از تو دریغ می کند ...

پس

من با همه وجودم

                            خود را زدم به مُردن!

تا روزگار دیگر

                            کاری به من نداشته باشد!

این شعر تازه را هم

                            ناگفته می گذارم ...!

تا روزگار بو نبرد ...!

گفتم که

                 کاری به کار عشق ندارم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: شعر، ،
نویسنده : شیرین بانو